7-daags gezond maaltijdplan (6-12 september)

SaveSavedRemoved 0
Deal Score0
Deal Score0

Geplaatst 3 september 2021 door Gina

Een gratis 7-daags, flexibel afslankmaaltijdplan inclusief ontbijt, lunch en diner en een boodschappenlijstje. Recepten bevatten macro’s en WW-punten.

7-daags gezond maaltijdplan

Mijn hart gaat uit naar al degenen die zijn getroffen door orkaan Ida, ik weet dat de impact van deze storm wijd en zijd gevoeld werd. Ik hoop ook dat degenen die voor het eerst weer naar school gaan een veilig en gezond jaar hebben. Vergeet niet om enkele van mijn back-to-school-recepten te bekijken, zoals bananenbroodmuffin in een mok voor het ontbijt, Bento Box-broodjes met kalkoen voor de lunch of mijn gemakkelijkste pasta en broccoli voor een snel diner op een drukke schoolavond.

Waarom zou iedereen een maaltijd moeten plannen?

Maaltijdplanning is een geweldige manier om uw maaltijden voor de komende week te organiseren. Ook in de supermarkt bespaar je tijd en geld! En natuurlijk helpt vooruit plannen je om je doelen te bereiken! Bekijk mijn nieuwe Skinnytaste Maaltijdplanner die nu uit is voor pre-order!

Over het maaltijdplan

Als je nieuw bent met mijn maaltijdplannen, heb ik deze gratis, 7-daagse flexibele gezonde maaltijdplannen gedeeld (je kunt mijn vorige maaltijdplannen hier bekijken) die bedoeld zijn als een gids, met voldoende bewegingsruimte voor jou om meer eten, koffie, dranken, fruit, snacks, dessert, wijn, enz. toevoegen of recepten verwisselen voor maaltijden die u verkiest, u kunt recepten per cursus zoeken in de index. Je moet streven naar ongeveer 1500 calorieën* per dag.

Er is ook een nauwkeurige, georganiseerde boodschappenlijst die het boodschappen doen zoveel gemakkelijker en veel minder stressvol maakt. Bespaar u geld en tijd. Je gaat minder vaak uit eten, verspilt minder voedsel en je hebt alles wat je nodig hebt bij de hand om je op het goede spoor te houden.

Tot slot, als je op Facebook zit, word dan lid van mijn Skinnytaste Facebook-community waar iedereen foto’s deelt van recepten die ze maken, kun je meedoen hier. Ik ben dol op alle ideeën die iedereen deelt! Als je op de e-maillijst, jij kan abonneer je hier zo mis je nooit meer een maaltijdplan!

DE DETAILS:

Ontbijt en lunch van maandag tot en met vrijdag zijn ontworpen om 1 persoon te serveren, terwijl diners en alle maaltijden op zaterdag en zondag zijn ontworpen voor een gezin van 4. Sommige recepten maken genoeg restjes voor twee nachten of lunch de volgende dag. Hoewel we echt geloven dat er geen one-size-fits-all maaltijdplan is, hebben we ons best gedaan om iets te bedenken dat een breed scala aan individuen aanspreekt. Alles is Weight Watchers-vriendelijk, ik heb de bijgewerkte WW Blue SP voor uw gemak toegevoegd, voel je vrij om recepten uit te wisselen of gebruik dit gewoon voor inspiratie!

De boodschappenlijst is uitgebreid en bevat alles wat je nodig hebt om alle maaltijden op het plan te maken. Ik heb zelfs merkaanbevelingen opgenomen van producten waar ik van hou en die ik vaak gebruik. Controleer uw kasten, want u zult merken dat ik veel kruiden vaak gebruik, dus misschien heeft u er al veel van.

En last but not least: dit maaltijdplan is flexibel en realistisch. er is veel van speelruimte voor cocktails, gezonde snacks, desserts en diners. En indien nodig kunt u wat dingen verplaatsen om het te laten werken met uw schema. Laat het me weten als je deze plannen gebruikt, dit zal me helpen beslissen of ik ze moet blijven delen!

MAANDAG (9/6)
B: 1 kopje magere Griekse yoghurt (0B 2G 0P) met ½ perzik (0B 0G 0P), 1 theelepel honing (1B 1G 1P) en 1 eetlepel gehakte pecannoten (2B 2G 2P)
L: Gekoelde Italiaanse Garnalen Tortellini Salade (6B 8G 6P)
D: Sappige Kalkoenburgers met Courgette (3B 3G 3P) op een volkoren broodje (3B 3G 3P) met Zomerse Maïs-, Tomaat- en Avocadosalade met Karnemelkdressing (3B 4G 3P)

Totalen: WW-punten 18B 23G 18P, calorieën 991*

DINSDAG (9/7)
B: 4-Ingrediënten Bloemloze Banaan-Nut Pannenkoeken (4B 6G 3P)
L: RESTJES Gekoelde Italiaanse Garnalen Tortellini Salade (6B 8G 6P)
D: Cilantro Lime Chicken Breast (0B 3G 0P) taco’s op 2 maïstortilla’s (3B 3G 3P) met Beste Guacamole (3B 4G 3P), Pico de Gallo (0B 0G 0P) en 2 eetlepels geraspte cheddar (2B 2G 2P)
Totalen: WW-punten 18B 26G 17P, calorieën 1.204*

WOENSDAG (9/8)
B: 1 kopje magere Griekse yoghurt (0B 2G 0P) met ½ perzik (0B 0G 0P), 1 theelepel honing (1B 1G 1P) en 1 eetlepel gehakte pecannoten (2B 2G 2P)
L: Open Tonijnsandwich met Avocado (4B 4G 4P) en een appel (0B 0G 0P)
D: Pittige Sriracha Tofu Rijstkommen (recept x 2) (6B 11G 3P)

Totalen: WW-punten 13B 20G 10P, calorieën 1.101*

DONDERDAG (9/9)
B: 4-Ingrediënten Bloemloze Banaan-Nut Pannenkoeken (4B 6G 3P)
L: Open Tonijnsandwich met Avocado (4B 4G 4P) en een appel (0B 0G 0P)
D: 2 Met Worst Gevulde Courgettebootjes (9B 9G 7P) met een groene salade** (1B 1G 1P)
Totalen: WW-punten 18B 20G 15P, calorieën 1.029*

VRIJDAG (9/10)
B: 1 kopje magere Griekse yoghurt (0B 2G 0P) met ½ perzik (0B 0G 0P), 1 theelepel honing (1B 1G 1P) en 1 eetlepel gehakte pecannoten (2B 2G 2P)
L: Open Tonijnsandwich met Avocado (4B 4G 4P) en een appel (0B 0G 0P)
D: Koekenpan Visfilet met Tomaten, Witte Wijn en Kappertjes (recept x 2) (2B 4G 2P) en 2 ons meergranen stokbrood (3B 3G 3P)

Totalen: WW-punten 12B 16G 12P, calorieën 959**

ZATERDAG (9/11)
B: Verlichte Blueberry Scones (7B 8G 7P)
L: Klassieke eiersalade (3B 6G 3P) slawraps met 3 grote slablaadjes (0B 0G 0P)
D: DINER UIT OF BESTEL IN!

Totalen: WW-punten 10B 14G 10P, calorieën 405**

ZONDAG (9/12)
B: OVERGEBLEVEN Verlichte Blueberry Scones (7B 8G 7P)
L: Aziatische Kipsla Wrap Gehakte Salade (8B 8G 8P)
D: Balsamico Geroosterde Varkenshaas (4B 4G 4P) met Cacio e Pepe Spruitjes (6B 6G 6P)

Totalen: WW-punten 25B 26G 25P, calorieën 948*

*Dit is slechts een richtlijn, vrouwen moeten streven naar ongeveer 1500 calorieën per dag. Hier is een handige rekenmachine om je caloriebehoefte in te schatten. Ik heb genoeg bewegingsruimte voor je gelaten om meer voedsel toe te voegen, zoals koffie, dranken, fruit, snacks, dessert, wijn, enz.

**Groene salade bevat 6 kopjes gemengde groenten, 2 lente-uitjes, elk ½ kopje: tomaten, komkommer, wortelen en ¼ kopje light
vinaigrette.

*Google-document

creditSource link

We zullen blij zijn om uw mening te zien

Leave a reply

Cateringmargraten
Logo
Compare items
  • Total (0)
Compare